Sunday, December 28, 2008

BONDA VS KGS




minggu nie minggu ke-31.............dan berat badan aku seperti bulan2 sebelumnye tetap naik.....dan terus naik.....mula2 2 kg, 2.5kg, 3kg, 3kg

tapi kali nie 4 kg................


sebelum nie doc zaleha tak pernah nak marah @ komen kalo berat badan aku naik....

semuanye okey...................baik utk baby...........

tapi kali nie dia sound jg...............

dia ckp baby okey je.........takde effect pepe just awak je nanti susah nak turunkan badan

hehehehehehe........aku tau.............. sure punye la makan masa nak turunkan berat badan nie...


dari mula ngandung sampai sekarang dekat 20kg berat aku naik.....


sekarang nak tgk cermin pun kalo terpakse je aku tgk....

kalo nak pakai tudung, nak pakai bedak......

tapi kalo saje nak belik2 muke kat depan cermin jgn harap la....

mcm tak leh nak tgk je....


tapi sebab baby.....bonda tak kisah.....

nanti bile baby dah selamat lahir...........

turn bonda lak diet okey...................


kate org kalo nak cepat kurus....suruh baby nagis siang mlm....

tapi bonda tak nak la baby cmtu.....

bonda doa byk moga2 anak bonda baik, senang di jaga.....


pepe pun bonda paling sayang abah & baby.....dari diri bonda sendiri......
luv my family so much



3 comments:

  1. u still the prettiest mom ever...

    ReplyDelete
  2. thanks abah..........
    :)
    u make me : )))))

    ReplyDelete
  3. bukan senang nak turun kan badan, kena lepas anak menyusu dulu

    ReplyDelete